marți, octombrie 24, 2006

Night life

Post de noapte... sau de dimineata? Dupa ceasul meu, e 4:31.
Night life, de ceva timp. Cu experiente "limita", spre amuzamentul celor care vor sa se amuze. Imi doream de ceva vreme sa scriu, dar uite cum se intampla cand permiti bestiei sa-ti intre in casa (a se citi "munca"...) te da jos din toate preocuparile, ca un caine de pe fotoliul preferat.
Sunt atat de multe de spus... dar nu stiu sigur daca vreau sa le spun, tocmai acum... sau daca mai vreau sa mai pastrez ceva ce-am dat deja, doar pentru urechile mele. Urechi?
Hm, chiar daca nu stiu nici eu prea bine de ce, sunt fericita. De fapt, stiu de ce, dar nu in sensul ala. Ai intalnit pe cineva si gata! poc! Fericirea! Te-a pocnit de nu te vezi. Eh, de unde! Mi-ar placea (poate) inocenta unei astfel de fericiri, dar e oarecum altceva. Cum ar fi... "nu stiu de ce, dar am o stare foarte buna, foarte pozitiva fata de..." Asa, ca din neant. O multumire senina, poate ca stiu de ce. Nu, nu e vorba de ce poate fi. Oricat de mult s-au straduit, psihologi au declarat iubirea o stare oarecum rationala, care trebuie sa includa speranta (mai mult sau mai putin intemeiata) de a construi un viitor impreuna. Poate ca e asa... dar uneori speranta asta nu ca e absurda, dar chiar nu exista. Nu, nu am gresit, ca doar nu vorbesc despre astfel de sentimente atat de... si de... tocmai acum. Dar de ce nu m-as bucura pur si simplu de o stare irationala? Poate ca nu e "ca mine", poate ca fac un lucru care nu ma reprezinta... Si?
Nici macar nu conteaza, pana la un punct, daca e frumos. O zi, doua, o luna... chiar o fractiune de secunda.
Nu, nu e vorba de speranta... nu sper prea multe, m-am invatat sa nu sper. Se stie, nu? :)) Unii oameni nu stiu sa spere.
Uneori, un zambet e de-ajuns. Doua, o tratatie... De la trei in sus, orgie. Decadent...
O narghilea...perne brodate, ceai de piersici si ochi mari... Zambet de soricel si fluturare de gene. "Nu stii? Eu sunt timid..."
Dulce-amar si amar-dulce... oare chiar ma dedublez, sometimes?
I told you so!
Daca se mai filmeaza, episodul urmator "first date". Pana atunci, stop cadru pe ea, care se duce la culcare... 4:58 and counting!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Esti la leapsa!