joi, septembrie 28, 2006

Frrrrancophonie?

Zile de francophonie cu ploaie... ceva vant, zgomote in noapte si o casa pustie. Ce ciudat...
N-am vizitat nici macar o expozitie, n-am vazut un film, un teatru... dar dupa sase luni acolo, n-as putea spune ca duc lipsa de frrrr. Si oricum, e aproape. Chiar in casa. Ce ciudat...
Noua carte e horror. Nu, asa se lauda, dar e o poveste gen Lolita, altceva decat ce traduc usually: o tanara adolescenta se indragosteste (doar in mintea ei si pe alocuri) de un barbat deloc romantic, rece si plin de probleme... in cele din urma, ca dovada a dragostei ei, ii omoara sotia si-l acuza pe el. De fapt, ea e indragostita de cea mai buna prietena :O Ciudat... sa spun acum, asa cum se asteapta sau ma astept, ca dragostea e ciudata? Mda, as putea, dar e prea evident.
Incepe scoala. Luni. Incepe probabil lucrul la dizertatie... transformarea spatiului intim in spatiu... nu, abia dupa publicare ;) O plecaciune bloggerilor de pretutindeni... celor 2000 de bloage nascute zilnic peste tot in lume... Minut de reculegere pentru cele abandonate, deh...
N-am zis nik de week-endu' trecut, cand am fost la Corbii de Piatra... Dar mi-a placut. Foarte. Extrem de... autentic ;) (pour les connaisseurs)...
Maine poate ascultam ceva muzica de asta cu duble si triple rrrr=uri, dar mai degraba o iesire cu friends. Sambata crek vine alta... alti friends, alte.... sa le spunem interese? :))
In plus, se pare ca trebuie sa pregatesc spre decembrie-ianuarie sau spre finalul lui februarie, o plimbare pe meleaguri straine. Din nou in Germania, in orasul meu favorit– Aachen. Vacanta, deh... unii sustin ca merit ;)
Cam atat, cred. Mi-ar placea sa am acces la internet de fiecare data cand am idei care merita scrise... dar nu se poate. Not yet :(( Asa ca... platitudini. Ma duc la cumparaturi, poate rezolv ceva starea asta de lipsa de chef.

Niciun comentariu: