vineri, decembrie 09, 2005

Surprize

Dupa cum anunta si profilul meu, de ieri, 29 :) Nu ma gandeam sa scriu despre ziua mea... sa zicem ca din doua motive. Unul, ca varsta efectiva nu ma impresioneaza... cu toate ca am o prietena care, in ziua in care a implinit 30 de ani, a vrut sa se arunce de la balcon. Imi aduc aminte ca respectiva petrecere a aratat mai degraba ca o inmormantare :)) [sa-mi aduc aminte, ziua ei este pe 18 dec]. In al doilea rand, pentru ca datorita unor chestiuni mai degraba irationale, pentru mine e important... N-are rost sa detaliez, e mai degraba vorba despre probleme de cultura familiala, ca sa zic asa :D
Numai ca... surpriza!!!!!!! Din ceea ce parea a fi o zi obisnuta, a reiesit o petrecere traznita si foarte, foarte funny. Chiar daca nu aveam nici cea mai mica idee. Sunt dusi, chiar asa... dar tare, tare draguti. Sau unii mai draguti decat altii... ;)

Hm, urgenta! Caz de nevoie maaaaaaare. Alerg in ajutor. Eh chestiuni cu cursuri si de astea... Discutia ramane foarte deschisa..

Niciun comentariu: