vineri, octombrie 28, 2005

D'ale zilei de azi...

Azi... aproape mi-am rupt piciorul :( . Eram in tramvai, indreptandu-ma voioasa (ca mod de a zice...cred) spre vestita Gara de Nord. Alesesem solutia 34 (a revenit pe traseul obisnuit :)), pen'ca geamantanul era greu si pe mine ma claustrofobeste... sau pur si simplu ma enerveaza schimbatul la Unirii... nush ce boala am... In fine, m-am ridicat de pe scaun pentru o doamna dotata cu bebe, iar cand doamna a coborat, desigur ca un domn a alergat si s-a aruncat pe scaun, mai "sportiv" decat un mare portar la minge. Cinci minute dupa, mare zguduiala, tipete, eu cu genunchiul izbit puternic de scaun + o bucata mare de tanti in spate... Tramvai urcat pe autobuz... cine e mai sus?
Mda... acasa cineva pe nume "maimutoi dulce" nush ce voia la mine pe mess. Nu cunosc... Suna cumplit, oricum.
Crek voi rata intalnirea cu Pierre la coniac... nu pot... de fapt nu vreau sa beau alcool azi. Asta e. Dar nici n-am bani si ma mai doare si genunchiul. I-l plasez Simonei. Pe Pierre, nu pe genunchi :))
D'ale zilei de azi: lumea e plecata, pe ici pe colo, prin puncte esentiale... si nici io nu sunt acasa. Cred...

2 comentarii:

Patratelu' spunea...

Hm, vineri 28 octombrie.. :(

symbiotique spunea...

Uneori e mai bine sa taci... as vrea sa invat asta, cu atat mai mult cu cat deseori lectia este predata... the hard way...