luni, ianuarie 23, 2006

De aici... cand aici e in alta parte

De ieri, sunt de o saptamana in Franta. In Bourgogne, Dijon. Patria mustarului :)) si a vinului... A studentilor romani, care apar de unde nu te astepti, usurandu-ti... sau nu :D viata. De fapt, datorita unui roman, pe nume Dragos, sunt acum la net. N-ar trebui sa fiu, pentru ca n-am inca toate codurile si chestiile absurde cu care esti mereu monitorizat aici... Dar Dragos este seful, incepand de la 7,30 pana la 10. Fac o ora dus- intors de la caminul in care stau acum (temporar, pentru cunoscatori), iar drumul il fac mereu pe jos. (E aproape un euro biletul :(...). Dar e bine... De la ora 10, pe strazi nu lai e nimeni. Data trecuta, cand am fost aici, am iesit mai tarziu, pentru ca am vorbit un pic cu baiatul deja amintit ;) , iar afara era foarte ceata. Nu vedeai la doi pasi. Pe drumul acela de o jumatate de ora, n-am intalnit pe nimeni. Nici un pieton, nici o masina. Ma simteam ca intr-un oras fantoma. Doar reclamele luceau stins, iar felinarele incalzeau intr-un fel ceata. Am inceput sa cant pe strada, mai ales ca ascultam muzica. Era orasul meu... doar al meu, in intregime, cu strazile lui inguste si denivelate, cu parcul sporturilor imens si patinoarul....
Problemele cu cazarea, banii si alte de aceste fel, vor disparea la un moment dat. Nu va ramane decat amintirea frumoasa a strazilor si a oamenilor pe care sper sa-i intalnesc si de acum inainte.
Astept rabdatoare restul experientei... Stiind ca ma va ajuta si sa-i iubesc mai mult pe romani. Sunt si voi ramane o patrioata!
De aici, din Franta, pentru Romania si romani.... Pentru cei pe care-i iubesc... pentru inceput doar cateva cuvinte.......

8 comentarii:

Patratelu' spunea...

Vai nu de mustar!

symbiotique spunea...

:)) Merci frumos, draga rainforest. Cu mustarul e mai greu, e ingrozitor de iute ... Dar cu restul, se va face, desigur ;). Voi? Veseli, voiosi, voinici?

symbiotique spunea...

oooooooooo!
Data nu era cu teleportatul? Minunat, asta inseamna ca va astept la mine :D Ce doriti e mancare? Pentru tine, extra mustar ;)

symbiotique spunea...

Si cum era cu "Data, beam me up?" Cel putin, sper ca asa era...Filmul copilariei mele... si androidul meu preferat, inainte de Daneel (Asimov, seria robotilor). De la Daneel, orice alt android e mic copil :))

symbiotique spunea...

Eh, tot ce se poate! E atat de mult de atunci :)))) Stiu ca si el era cu teleportatul, iar Scoty nu mi-a placut :P
Da nu mai conteaza, numai ca, daca tot devii android, sa fii ca Daneel ;) (primul android ever care s-a indragostit)

Patratelu' spunea...

Da, era Mr. Data beam me up.
Rainforest, pare-mi-se ca de fapt TU nu ai vazut toate seriile. Adica si Star Trek The Next Generation. :P
Vai ce ineptie ai zis, cica nu era Data era Scoty. Si oricum toti se teleportau...

symbiotique spunea...

Aham! Deci nu ma inseala chiar atat de tare memoria :D. Merçi, merçi ;)

Me, just me spunea...

1. Cu mustarul ai perfecta dreptate, esti in patria mustarului, dar cu vinul....

Vezi ca te iau la intrebari aia de la BDX...

2. E bine daca e lume pana pe la ora <22, ca in alte parti e pustiu de la 19....

Noroc ca nu e chiar asa de mare orasul