duminică, septembrie 18, 2005

Timp si cuvinte

Timp... timpul care nu e, care se tot scurge impotriva dorintei mele. Stiu, nu sunt singura in criza de timp, da' e absolut normal sa-mi pese... gues what? De mine :)) Mda, sunt atatea de facut, atatia de vazut, locuri in care sa fii... De exemplu, nu reusesc oricat as vrea sa aduc Berceni-ul mai aproape de Grozavesti. Nu se poate, dom'le deloc! Asa ca tot gravitez in jurul... crek a Unirii, pare cel mai credibil centru de greutate si unul dintre cel mai des vizitate locuri in ultimul timp. Cred ca aici (inca aici e Grozavesti) ma tine netu'... are calitatea asta ;) Acolo sunt prietenii si locul in care imi e bine.
Da... internetul, a terrible way to waste your time :)) . O prietena draga spunea ca netu' ofera o viata artificiala (ehe, dar ea sta chiar mai mult pe net decat mine :P), asa ca ma voi resemna si voi lua drumul Bercenilor. Unde astept sa vina si netu', la un moment dat, asa ca sa fiu sincera.
Marti, admitere. Bleah, m-am cam saturat de toate astea, proiecte si examene, dar tot astept cu nerabdare sa ajung in Franta. Am inteles ca sistemul lor de master e mai ciudat, dar nici al nostru nu e minunat. De exemplu, mi se pare o tampenie sa fiu admisa deja la master in Franta pentru sem 2 si sa mai trebuiasca sa dau admitere si aici. Pierdere de timp, de bani :(( si stres.
Pana cand o viata amara? (recunosc, nu e expresia mea, dar o imprumut. of, mania citatelor!!!)
Ce legatura au cuvintele cu toate astea? Nici una, aparent. Pur si simplu ma gandeam ca, de foarte multe ori, nu poti exprima in cuvinte decat foarte putin, oricat ai incerca sa explici. Sau poate tocmai pentru ca incerci sa explici. Mi se parea o utopie societatea de telepati a lui Dick (Orasul si stelele, pt initiatii care citesc sf, desi ma tem ca sunt doar eu, printre "aprigii" cititori ai blogului meu... s-ar putea sa fiu doar eu in general printre ei :D), dar ar fi mai simplu. Uneori doresc sa nu mai explic, cu incapatanarea caracteristica, ci doar sa las oamenii sa vada. Dar ei nu pot vedea... Eh, pierderea lor!
Mda, o sa ma intorc la grila mea. Sau a lui Simo, desi nu dau de ea.. ah, pardon, am dat de ea chiar acum :)) funny! Tocmai scriam despre asta si m-a sunat. Ce coincidenta si ce bizar :D (citat again... respect dreptul de proprietate intelectuala).
Crek marti sau miercuri voi ajunge din nou in preajma de blog si o sa povestesc despre admitere. Vreau vesti bune, nu de alea care cer bani. Ca n-am :(( As vrea la munte... as vrea... crek o sa fac un post cu ce-as vrea. Poate, poate :))

4 comentarii:

Dana spunea...

Multa bafta la admitere.:))

symbiotique spunea...

merci mult :) of, maine!!!!!!!!i

Dana spunea...

:)O sa reusesti!!!

symbiotique spunea...

merci pt incurajare, respir usurata acum k sa pare k am reusit ;) succese vaste in toate si tie :)