vineri, septembrie 23, 2005

Si ploua din nou..

Dupa emotii de admitere, emotii de toamna..
E acea amaraciune care ti se strecoara in suflet pe furis, ca un hot, nevazut si nestiut... imi place ploaia, chiar daca insista :D... imi place chiar si melancolia asta amara dar si un pic dulce.... Ca acea senzatie pe care o ai cand ajungi inauntru dupa o zi ploioasa, iti usuci parul, faci un dus si scapi de mirosul de caine ud :)), apoi iei o cana de ceai sau de ciocolata si te asezi la fereastra, pe intuneric.
"un vant razlet isi sterge lacrimile reci de geam... poezia mea favorita de ploaie...
Da, te asezi la geam cu ceva cald, privesti picaturile de ploaie si spui poezii.

Dar trecatorii sunt atat de morocanosi, incat iti strica plimbarea prin ploaie... se uita la mine si cred ca sunt nebuna pentru ca privesc in sus, ca primesc picaturile pe nas si rad. Ca ascult muzica si rad pentru ca n-am umbrela... sunt uda si tremur, dar rad.
Mai am o bucatica de toamna linistita... si vreau sa fac nebunii. Inainte de franceza si de Franta... chiar daca nebuniile astea sunt sa cant in ploaie si sa ma gandesc la restul vietii mele. :D
Si ploua... tristeti nelamurite-mi vin, dar toata durerea ce-o simt, n-o simt in mine, in inima, in corp... ci-n picurii de ploaie care cad...

Niciun comentariu: