sâmbătă, iunie 18, 2005

dupa motoare :)

Pentru ca oamenilor intelepti le vin tot felul de idei minunate, incursiunea de ieri de la motoare a fost o experienta definitorie pentru viata mea intelectual-artistico-evolutiv-creatoare si mai stiu eu cum ;)...
Daaaaa! Pai am invatat temeinic, asa cum numai experienta te poate invata, in primul rand "cine are nevoie de flash!" :))). Cand ajungi sa realizezi acest lucru, profund si simplu in profunzimea sa, ca toate marile idei, nimic nu mai este la fel. Da, recunosc, am invatat de la un mare om, mare caracter :D (recunostinta eterna, Alex)...
Apoi, am trecut peste teama irationala de poze... poate ca era ceva ancestral, legat de ideea inca inradacinata in subconstientul colectiv :) ca imaginea dintr-o fotografie este o "captura a sufletului"... Hm, mai buna cea cu "pisici japonezi"...
Evolutia nu poate fi oprita! Deci, trebuie sa ne bucuram de ea, s-o primim cu bratele deschise, chiar dak trebe sa alergam pana la cismigiu pt asta. Ca regula de baza, data viitoare (dak va mai exista una... dubito ergo...): nici picior de toc. Bine, bine, recunosc, accesul pe diverse banci va fi restitionat, dar cui ii mai pasa? Din moment ce nu avem nevoie nici de flash! :))
In concluzie, frumoasa zi :)

Niciun comentariu: