duminică, iunie 12, 2005

inteleptire

Proces crunt de inteleptire... siiiiiiiiiigur. De unde :)) Imi ies doar niste masele de minte. Alina sugereaza ca sunt tocmai la momentul potrivit. Sa insemne oare ca imi vine "minte la cap"???? Ce expresie hazlie! De parca ar putea sa-mi vina minte in alta parte. Sau mai stii? As putea discuta cateva zile despre locatii posibile..dar improbabile.
Hm, sa le punem la treaba. Dupa cum observam anterior (uite ce retorica de licenta a ramas in productiile mele artistice... hm, teama mi-e ca nu voi fi niciodata o artista...), sub pretextul ca sunt minore, nu fac altceva decat sa sangereze. Se nesimtesc, e clar. Ma intrebam dak lui Eli au inceput sa-i apara dintii... ar fi singura persoana care ar intelege cu adevarat ce chinuri trebuie sa indur :))) E clar, dak sperantele mele de intelegere se leaga de o tanara de... 1 an (in curand... bine ca mi-am adus aminte :) sa fie oare 17 ziua...nush), ca nu mai am sperante. Pardon, sugestia Mirunei de a incerca remediul cu limoncello denota o intelegere accentuata a problemei (sau a mea?)
Mda, acum ca maselele mele au ramas in posteritate si se bucura de recunoastere publica inca din stadiul de proces dureros de nastere, cred c-ar trebui sa ma intorc la procesul (si mai dureros :((() de nastere al sociologiei ca stiinta.

2 comentarii:

Patratelu' spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Patratelu' spunea...

Nu stiu cum e cu inteleptirea asta dar eu cand ma gandesc la locul nasterii mele, la casa parinteasca din bucuresti.. Mie mi-au iesit maselele de minte de pe la 16 ani. 1-0! Chestia e ca sunt si inteleapta. Se vede. Clar! Si adevarat zic "Exista Mos Craciun!"