luni, februarie 13, 2006

Bine... sunt la leapsa :)

Hm, poftim :P... Eh, Rainforest, nu te pot ameninta cu nimic in genul clasic (adica stabilit de clasicii in viata) dar... cred ca te voi ataca la vara cu mustar :))

Patru joburi pe care le-am avut:

- invatatoare... ei da :))
- bibliotecara ( cate carti, cate carti, cate carti.................)
- nu stiu daca e tocmai corect, dar e ceva de genul "cercetator- analist monitorizare TV"
- operator de teren cercetari cantitative si calitative (cea mai interesanta experienta in Medias, unde cred ca am facut aproape tot ce inseamna cercetare in domeniul social... vorbeam zilnic doua ore cu 4, 5 familii. De orice fel)

Patru filme care mi-au placut:

-Lord of the Rings... desigur
-Pottericii... first things first, adica imi amintesc zambind de ele
-City of angels
-Immortel

Patru mancaruri preferate:

- lasagna (am mancat prima oara in Germania... funny)
-tiramisu
-chestii cu branza si lapte... mai multe
-stafide... iubesc stafidele :)

Patru carti preferate:

-"Pride and prejudice", Jane Austen
-"Lord oh the rings" si "Silmarillion" J.R.R. Tolkien si Pottericii (toti, dragii de ei :P)
-"Numele trandafirului", Umberto Eco ( si "Pendului lui Foucault")
-"Vorbitor in numele mortilor", Orson Scott Card

Patru locuri unde mi-ar placea sa fiu in momentul asta:

- aici (Dijon, France....)
- acolo (Bucuresti, Romania :))))
- la munte, desigur... cu sau fara ;)
- undeva unde n-am fost niciodata (nu spun unde...)

Patru locuri unde am locuit:

-Barca, Dolj... cea mai mare parte din timp si rareori la bunici, mai ales vara (Targu Frumos, Iasi..
- Craiova (pentru cinci ani... eh, liceul)
-Bucuresti, in: Drumul Gazarului (1 an), Grozavesti (3 ani), Piata Sudului (cateva luni)
- Aachen, Germania (2 luni) si Dijon, Franta (aproape o luna, dar mai urmeaza patru)

Patru emisiuni preferate:

-muuuulte de pe Discovery si de pe National Geographic (eh, dar n-am mai fost de mult acasa)
-iubesc AXN :D, emisiunile si serialele (nu chiar pe toate, dar...)
-Pimp my ride :))))
- daca avem voie seriale, Stargate (SG 1 si Atlantis)

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic (not really):

-yahohohoh... si gmail
-bloggerul si bloagele lui
-meebo (sau e-messenger :D)+ myx
-site-ul facultatii :( (www.u-bourgogne.fr)

Si din ciclul da mai departe...

- Simonne
- unul care sta sa se nasca
-vreo idee, cineva? pls
-poate conving pe vreunul

Un comentariu:

symbiotique spunea...

O sa vina ;) Desi victima atat de "doritoare" n-am mai avut... "pedepseste-ma!"
Cred ca imi place :)))