marți, februarie 14, 2006

Despre orasul in care fiecare noapte e altfel...

Noaptea dijoneza... o specie foarte interesanta de noapte. Relatia noastra s-a strans considerabil in ultimele zile... pai asa ar trebui sa le zic, chiar daca logic ar fi nopti. Dar cum sa-i zici noapte cuiva care seamana cu o zi? Solutia ar fi sa-i spui "noapte dijoneza" :)
Deci, despre orasul in care...
Noptile nu sunt la fel. Nu voi intra in amanunte, sa povestesc de ce am strans relatia si cum... Dar... Se iau patru. Unitati de inregistrare, cunoscute sub numele de nopti.
Buuuuun...
Se iau ore... ore de somn pentru fiecare unitate de inregistrare. Si, 4+3+3+0=..........................
Nu egal, ci rezulta. O stransa legatura cu noaptea dijoneza :)))

Dar..............
Noaptea numarul unu. First in line. Meniu: frig, luna mare, inconjurata nu de unul, nu de doua... ci fix de trei halouri. Sa fi fost ora de vina..... Nu stiu :) Stele multe, multe. Iarba scanteia, acoperita cu cristale stralucitoare de gheata. Pe strada, nimeni. Era din nou orasul meu pustiu, ca mai demult, orasul cu ceata. Eu scartaiam. Bine, iarba scaraia si eu cu ea. A, mai era o pisica. Am intrebat-o una, doua, dar nu te poti intelege cu o pisica obisnuita sa spuna "miaou!". Val, daca treci prin zona, zi-mi, te rog. Cainii latra aici cu H aspirat? Nu poc sa-mi dau seama deloc...

Noaptea numarul doi. Ninge.

Niciun comentariu: