marți, februarie 21, 2006

Vacanta... hm

Pare ciudat sa leg vacanta de hm... ("ganditorul hm", dupa cum spune Sylvie), dar e stresant sa la gandesc la... cum era? 11 cursuri si 22 de examene. Degeaba spun ca n-are sens sa ma gandesc acum, nu se poate sa uit... M-am saturat de tusit, dar acum constat ca iesitul imi face bine, pentru ca aici in sala majoritatea tusesc. Este un nou limbaj international, de la galben, negru si alte culori... pana la roman. Cea mai "pronuntata culoare".
De ce sunt atat de multi romani la Dijon? Ma depaseste. De la incantarea primelor zile in care descopereai un conational, acum a devenit aproape o teama. Cand te prind, te inglobeaza intr-un soi de chestie care nu are ca baza decat nationalitatea, se autoinvita la tine si iti cer tot felul de favoruri... Nu e neasteptat, dar uneori exagereaza... Sau asa mi se pare mie, despre care se poate spune ca sunt "pretentioasa"? Nu, nu e doar parerea mea, pentru ca si Simona crede acelasi lucru. Iti vine sa te rastesti la ei sa se mai calmeze :))...
Dar... o discutie cu cineva drag face intotdeauna minuni. Tocmai am incheiat o "trancaneala" pe msgr despre cum se poate "gusta" un muschetar autohton, proaspat, proaspat si dispunand de cea mai uluitoare pereche de ochi albastri ever. Sugestiile au fost extremely funny, incepand de la "du-te si spune-i ca vrei sa faci o poza cu el... ca da bine la cv :)) pana la "poarta-l impotriva racelii" (sarind peste cele interzise cardiacilor :D). Haha!
Ar putea fi multe de spus, dupa cum se poate si tacea plin de subintelesuri. Dar... pentru azi imi rezerv hohotul de ras provocat de comentatul muschetarului prea frumos ;) si un zambet larg pentru cei dragi de acasa.

Niciun comentariu: