marți, martie 21, 2006

Green spring


Chiar daca ploua, chiar daca e o vreme ciudata si capricioasa (a cata oara spun asta? ma intreb...), pe undeva a venit. Mda, e aici, o simt in aer, o vad in privirile celor din jur. Sa spun "french spring"? Nope, mai bine green spring.
Miroase altfel, iarba e mai verde, iar oamenii ceva mai "dragastosi". In biblioteca, un cuplu (un el si un el) se tin de mana peste masa. Apoi unul dintre ei ridica spre buze degetele celuilalt si le saruta pe rand. Prietenii de la masa ii privesc zambind intelegator... Melmoth, din mana mea, uita sa fie ironic si diabolic si zambeste si el. Pe peluza, dincolo de aleea care nu duce nicaieri, ci se opreste brusc, intrebandu-se ce cauta acolo, un porumbel mandru de el incearca sa convinga o porumbita cocheta. Pare sa ii intoarca spatele, dar revine cand il vede prea dezamagit.
Brusc, pe drumul meu preferat spre facultate (cel cu ups and downs... nimanui nu-i place "linia dreapta, cea mai scurta distanta intre doua puncte" :D... sau poate ca ii place cuiva, dar mie nu, e boring) au inflorit branduse. Le-am vazut azi, patru mov, una portocalie si una alba... Ma gandesc la florile din padurea din apropiere de home-ul meu natal, care imi placeau atat de mult si pe care le-am pus aici (in limbajul popular local "cutcurig" :D)... copiii imi aduceau intotdeauna primavara. Hm, stiau ca imi plac foarte mult. Cred de altfel ca florile verzi sunt inedite... Parerea mea :).
Deci, a venit. Sunt curioasa ce are de gand, acum daca a venit. Va aduce mai aproape ziua de 7 aprilie, e clar... :))) parca sunt un copil, ma bucur de acum ;).
Hm, de ce ai alege skin roz pentru mail? Ma depaseste :)) Nu conteaza, a venit primavara!

Un comentariu:

symbiotique spunea...

:)) Ai dreptate ;) Interesant e ca biletul e pe 31 mai, dar voi ajunge pe 1 iunie :D circul cu vara, din cate se poate vedea ;)