miercuri, martie 29, 2006

Verbal

Dupa o perioada in care am vorbit in general prin imagini (pe care unii le pot citi atat de bine si de frumos >:D<), poate ca devine util sa zic unele, altele... poate despre mine... N-ar fi o idee buna? Cel putin pentru looku' blogului...
As putea spune ca azi, dupa unele planuri, ar fi trebuit sa fiu pe Coasta de Azur, dar inca o data bunele intentii au fost batute crunt de birocratie, poluare, copiii strazi... si restul nenorocirilor scornite de civilizatie pentru a pune un sfarsit tragic si nemeritat initiativelor marete.
In cuvinte mai putine si mai simple :)), nu s-a putut inchiria masina dorita din cauza de garantie. Acum, ce roman parlit, venit cu bursa la Dijon, dispune de 1000 de euro pentru asa ceva? Evident, nici unul :D. Dar, din motive care me depasesc si pe mine, pentru moment am depasit limita de toleranta la dezamagiri... overload :)). Si pur si simplu nu mai sunt dezamagita, ridic din umeri, spun: "ce pacat... dar asta e" Daca se poate, gasesc si ceva interesant de facut. Chiar daca acest lucru interesant este, ca azi, observarea schimbarilor de calitate a luminii, in orele de dimineata. Dupa cum spuneam si cu alta ocazie, rapiditatea cu care se schimba starea vremii este uluitoare. Aici am vazut cei mai spectaculosi nori si cele mai ciudate culori, toate succedandu-se cu mare repeziciune.
In consecinta... aaaa, am uitat sa precizez ca planul a cazut dimineata, cand eram cu totii pregatiti pentru plecare. Deci, m-am trezit la 7, apoi am aflat ca nu se mai poate. So, am vazut rasaritul, cohorta de nori si, pana la 9, modificarile ciudate ale nuantelor luminii. Pacat ca nu pot fotografia toate acestea... iar acum constat ca nu fac decat sa descriu niste imagini.
Dar... ma simt linistita. Nu ma tulbura nimic, am incredere in ideile mele (inclusiv cele despre libertate... sau despre dragoste... mai ales :)) si stiu ce trebuie sa fac. Restul... e tacere :)

Niciun comentariu: