vineri, august 12, 2005

10x God, it's French!

De-a rasu', plansu' :)) Ma lupt de zor cu niste chestii frantuzite tare, iar timpul vrea sa se ia la intrecere cu vantul. Nu reusesc sa-mi dau seama ce-a patit de aleaga asa si nici cum am ajuns sa stau o zi intreaga cu Cristinutza, cand am atatea de facut!!!!!!!! Of, of, of!
Banuiesc eu ca zilele urmatoare va trebui sa ma revansez si recunosc, am gresit! Bietul copilut se lupta de zor cu disertatia, iar eu... vorba aceea, fac ce pot, numai ca as fi putut face mai mult. La urma urmei, somnul e o chestie relativa. Ce mi-as dori cateodata sa am insomnii!
Eh, asta e... Vecinii despre care nu stiu daca am vorbit, basarabenii care stau sase in camera :D au avut azi chef de vorba. Si, cu toate ca Jojo le face de mult ochi dulci, au inceput sa-mi vorbeasca mie. Ca sa vezi! Si eu care ma uit urat la ei ca sunt imprastiati peste tot :))
Lumea e ciudata! De parca aflu azi :)
Sa ne intoarcem in lumea minunata a interviurilor :D... Ne vedem nush cand, candva.

Byee, draga jurnal, imbratiseaza-i pe toti!

Niciun comentariu: