luni, august 22, 2005

Si vacanta mea??????????????

Iata-ma din nou in pana de... vacanta :(( E aproape septembrie, e timpul pentru admitere si pentru master, vacanta a zburat, iar eu tot astept momentul in care va veni.
Toata lumea stie ca, daca privesti la microscop diverse substante, materiale sau obiecte, descoperi ca sunt alcatuite din celule, atomi... alea, alea... Depinde pana unde vrei sa mergi. Cred ca, daca fac acelasi lucru cu viata mea, descopar ca e alcatuita din asteptari mici, din ce in ce mai mici, poate mai rafinate sau mai inaltatoare, dar tot asteptari....
Brusc, nu mai am nici un chef sa scriu la ce ma gandeam... ce astept, pe cine si de ce. Asa ca inchei "apoteotic" cu un citat minunat, promitandu-mi ca mai tarziu il voi scrie si pe celalalt... pentru ca stiu de ce:

"Doar un luptator poate rezista pe drumul cunoasterii, caci arta lui consta in a gasi un echilibru intre spaima de a fi om si minunea de a fi om"

Carlos Castaneda

Niciun comentariu: