miercuri, august 03, 2005

Berea dupa bere...

Admir promptitudinea :))... Chiar daca Vali in general pare ca duce lipsa de ea, azi s-a intrecut pe sine.. A fost suficient sa intreb: "Ce mai faci, colega?" ca el sa ma invite la bere. :)) Si de aici la problemele cotidiene sau mai putin cotidiene nu e decat un pas. Mic, intotdeauna in cazul nostru. Minunata calitate a berii de a desclesta si cele mai inclestate limbi...
Cred ca tin foarte mult la el tocmai pentru ca e plin de defecte. E atat de uman!!! si uluitor de copil! :)
Nimic nu e ce pare a fi... in prea multe cazuri... in mult prea multe. Dar poate tocmai asta e farmecul. Si n-am mai gasit Sartori. Pacat!
Dar maine e o noua zi... Cu toate ca e posibil sa nu fie ziua mea (e ziua lui Udo)... Macar atat... Si berea dupa bere. Si ciudatul pentru care toata seara a insemnat sa stea si sa se uite la noi, sa rada la glumele mele sau sa-mi puna in fata lumina de la telefon, sa se incrunte la Vali si sa-mi ofere cartea de vizita. KFC... hm... Au nevoie de un nou manager de resurse umane :))
E 4 si 17 minute. Poate c-ar fi bine sa merg la culcare. Poate... Azi e o noua zi, nu maine...

Niciun comentariu: