vineri, august 05, 2005

Ploaie


Dupa atatea zile in care am asteptat-o, a venit. In sfarsit! Aproape renuntasem sa mai sper ca va veni... dar n-a vrut sa ma dezamageasca :)) Oau! Ce inceput! Demn de cauze mai bune... sau de un roman ieftin ;)
Mda... cu toate cele corespunzatoare, tunete & co. Bine... da, bine. E mult mai bine pentru ca e racoare. Hm, pe cine pacalesc? E mult mai bine pentru ca am o scuza sa nu-l vad pe Flyer. Una credibila... apoi e mult pana in Voluntari. As putea spune orice, acum ca a trecut pericolul. E chiar nebun!!!! Cum sa ma duc acolo? Bine, n-as fi fost singura, iar sotia lui e acolo, dar dupa ceea ce a facut, nush de ce credea ca m-as fi dus. Sau poate stie ca nu vreau sa atrag atentia si n-as putea refuza invitatia surioarei mele preferate :)
Hm... de ce a trebuit sa fie pilot? Si de ce a trebuit sa devina atat de... In fine, a participat la doua "conflicte armate" (ca sa le spun asa si nu razboaie :D) de cand nu ne-am mai vazut, e mai hotarat si mai incrancenat de cum il stiam, ca sa nu mai vorbesc de obiceiul asta imposibil de a ma tine tot timpul in brate, mai ales ca stie ca nu pot protesta, fiind in public...
Dar nu, nu-i gasesc scuze, nici macar nu-i caut. Nu pot gasi nici o scuza adulterului. Nu si nu. Asta e clar. In aceste conditii, chiar n-am de ce sa mai vorbesc despre el. So, bye-bye, Flyer!

Niciun comentariu: