luni, august 01, 2005

Intai de... intai

To much is not enough... :)) cool, exact ce gandeam si eu. Si inca o chestie desteapta la care voiam sa cujat, desi nu sunt sigura ca-mi voi aduce aminte asa cum trebe citatul, dar mesajul imi e mai mult decat suficient: nu trebuie neaparat sa reusesti ca sa te straduiesti... mda, cred ca trebe sa-l recuperez, era prea bun. homo videns...
Era prea bun pentru ca ma reprezinta, cu incapatanarea mea de a avea grija de cauzele care pot fi foarte bine pierdute. Eh, nu pentru societate, dar asa in general. O slabiciune particulara a mea, daca pot spune asa. Nu neaparat cea cu cauzele pierdute, ci acea cu straduitul. Cu toate ca, pana de curand, straduinta parea inutila daca nu avea nici un rezultat. Si daca dadea gres, era vina mea, desigur. Perfectionista? :)) Hehe...
Si totusi, oamenii dispun de capacitatea uimitoare de a se descoperi, de a se adapta si, de ce nu, de a se schimba. Schimbarea e ceva uimitor si o capacitate impresionanta a oamenilor... din nefericire cu o reputatie destul de proasta. "Eu, sa ma schimb pentru cineva?" sau "e cazul sa te schimbi, asa nu-mi placi"... Nu e greu de vazut de unde apare proasta reputatie a schimbarii... dar e nu e cazul sa ma autoplictisesc sau sa-mi bat capul cu teoria schimbarii. N-are nici o relevanta...
Ar trebui sa... nush ce-ar trebui sa. Poate ce am mai facut? Am fost acasa (a doua oara :(( ), unde am constatat ca, desi unele lucruri par sa se schimbe, altele dispun de o persistenta incapatanata. Ca, de exemplu: "de ce n-ai face tu asta pentru mine? sau pentru noi? tu poti, intotdeauna ai putut... noi... ei, facem si noi ce putem." hahaha!!!! de cate ori am auzit asta? de prea multe ori. Apoi sunt oamenii care nu vor nimic de la mine. Ciudata specie!!!!
Dar nu vreau sa vorbesc despre altii. N-are sens, de altfel ar trebui sa fie blogul meu. Cred ca, daca adun si scad, n-as putea spune ca viata mea e prea palpitanta zilele astea. Nici macar n-am chef sa povestesc experienta de a fi ghid la persoane recalcitrante sau care sunt progresele lui Udo in invatarea limbii romane...
Mmmm, bate vantul :)) asta da noutate. Ah, ba chiar o sa ploua. Uraaaaa!!!!!! Cred ca o sa-i fac o declaratie de dragoste unui tunet, daca o sa continuu asa :)) ma voi bucura de ploaie... spoi dupa inataiul vine cel de-al doilea. Nu-i asa? Intotdeauna :D

Niciun comentariu: