miercuri, august 10, 2005

Din seria "ce am facut azi.."

Interesanta zi! Ce-am facut azi? Numai lucruri domestice: am desfundat chiuveta, am reparat netul (hehe :)), mi-am luat ceva de lucru ("devil in paradise'"), am lucrat la disertatia lui Val :D si, asteptand telefonul ce a refuzat sa vina (of, Cristinutza!) am visat cu ochii deschisi. Nu, visatul nu avea nici o legatura cu telefonul :))).
De departe, cel ma interesant este visatul cu ochii deschisi, un obicei bun, atata vreme cat nu exagerez. Si n-o fac!
E o perioada ciudata, dar nu ma preocupa prea tare acest aspect. Ma simt... interesant :D
Maine trebuie s-o vad pe Cristinutza (sa vad ce a facut soarele de Tenerife cu pielea ei si asa destul de bronzata). Chiar imi era dor de ea! E o persoana mai mult decat interesanta, spontana si destul de solicitanta, dar e ok. Imi plac persoanele solicitante, pentru ca stiu cum sa ma descurc. Stiu ce vor... Dar nu voi vorbi despre ea, poate maine, dupa ce ne vedem. O sa-i spun ca lui Bubu i-a fost dor de ea :)..
Acum, e timpul pentru inghetata! Jojo e furnizorul! Yes! See ya, draga jurnal! :)

Niciun comentariu: