joi, august 04, 2005

Flyer

N-am stiut niciodata de unde mi-am cules bunatate de pasiune pentru avioane, dar acum nu ma mai intreb de ce imi plac pilotii :)) Ce poate fi mai interesant decat un aviator? Poate un pilot pe un avion militar, care e mereu plecat in misiuni si e pana la gat in diverse razboaie. Eh, nu e numai atat si nici nu pot trece peste anumite lucruri peste care eu nu pot trece (sotia lui, de exemplu :))... si oricum asta nu inseamna nimic...
Of! Ce sa spun? Shit happens!
Si totusi... de ce au aviatorii maini atat de "cotropitoare" si de nelinistite? Sau e vorba numai de el...
"I am a flyer... so, I fly..." :))) Oho!

2 comentarii:

Patratelu' spunea...

Hmm... cine e aviatorul?
Foarte misterios post-ul asta. Adevarul e ca nu am mai intrat de mult timp pe pagina asta, dar chiar asa? :)

symbiotique spunea...

Mda... aviatorul... o cunostinta mai veche, dar cu interese noi :)) de care vreau sa stau cat mai departe, tocmai pentru ca... e greu sa stau departe :))) povestea merita spusa mai pe indelete dak esti dispusa sa asculti la un moment dat :))